6 תשובות
שואל השאלה:
אהה
אהה
אומרים את זה מתי שמישהו נפטר, מישהו חשוב, לדוגמא בטקס יום השואה אומרים "דקת דומיה לזכר הנופלים"
בדרך כלל זה ביום הזיכרון לזכר אלו שמתו אבל בכללי אפשר ורצוי ששומעים על מוות של מישהו להקדיש דקה כזאת אם את מאמינה גם להגיד תהילים
שואל השאלה:
אבל ביום הזיכרון עומדים שתי דקות אז למה קוראים לזה דקת דומייה?
אבל ביום הזיכרון עומדים שתי דקות אז למה קוראים לזה דקת דומייה?
דקת דומייה זה שעומדים למישהו שמת
לזכר חללי מערכות ישראל
באותו הנושא: