התחברות
הרשמה
ישלי מתכונת משעה ראשונה ואני מתה מעייפות טבל לא נרדמת כדאי להמשיך ללמוד?
15 במאי 2019, 03:03
עייפות
שינה
לילה
הכנה למבחן
הירדמות
תשובה אחת
לא , תלכי לישון
את לא באמת תקלטי משהו כשאת עייפה ממש
D
Devil Girl
באותו הנושא:
ישלי ממש תכף משמרת ראשונה במדא ואני מתה מפחד טיפים?
ישלי מחר מתכונת במתמטיקה וממש אין לי כח ללמוד אני גם במחזור וממש עצלנית, מה לעשות?
ישלי מחר מתכונת ואני לא עייפה עדיף להשאר ללמוד כל הלילה?(לא יודעת תחומר טוב)
ישלי מחר מתכונת במתמתיקה ואני עם בחילה נוראית ולא מצליחה לישון, מה לעשות??
מחר יש לי מתכונת בהיסטוריה ואני צריכ ללמוד פרק שלם מה הזיכוי שאצליח ב4 שעות?
ישלי מתכונת במתמטיקה בראשון ואני לא מצליחה לפתור את התרגילים.
ישלי חילוף חומרים מהיר ואני מלאה, למה ישלי מזל נאחס?
דחוף, לפי חוזה מנכל או וואטאבר אם יש לי מתכונת בשעה שלישית רביעית אני מחוייבת לבוא לשעה ראשונה שנייה?
ישלי מחר מתכונת בהיסטורי ה ואני כל-כך בלחץ, אני כל השנה קיבלתי 100 במבחנים ואני כן טובה אבל פתאום(המשך בפירוט)
ישלי עכשיו שיעור שעתיים עם מורה ואני יגיע לשעה השנייה
ישלי היום מתכונת במתמטיקה, ואני לומדת עד 6 אחריה..להשאר או להתשחרר הביתה?