התחברות
הרשמה
האם אתם חושבים שגיא זה שם יפה ?
14 במאי 2019, 22:35
דעות גולשים
6 תשובות
כן
ה
הגבר שלך.....
כן, השם האהוב עלי
G
GIRL MEETS WORLD
כע
Cute girl
יאפ
א
אנלאדעת
כ ן
א
אלכסשה
כןן זה שם של חתיכים
K
Koral :)
באותו הנושא:
כמה אתם חושבים גיא פודוליץ' מרוויח בערך בחודש מהיוטיוב?
חושבים שיש לכם שגיאות כתיב?
אתם חושבים ששגיא ומעיין (מהישרדות) נשארו זוג בגלל שאומרים להם? אני חושבת שלא
מה אתם חושבים על זה שסטטיק ובן אל, סטפן, לירון רביבו, שגיא, עומר אדם ושירה לוי משתתפים בפסטיגל? לדעתי הפסטיגל נהפך למשעמם
מה אתם חושבים על השם גיא?
אני בת 11, וכול פעם שאני כותבת כאן אנשים חושבים שזה הישג שאין לי שגיאות כתיב.
עוד מישהו חושב שהתוכן של גיא טיוי מצחיק בטירוף?
מה אתם חושבים על זה שליגל רז וגיא פודוליץ ביחד?
מה אתם חושבים על גיא זוארץ
מה אתם חושבים על גיא טיוי שהשתמט מהצבא בגלל היוטיוב?
מה אתם חושבים על שגיא ברייטנר?