9 תשובות
לא
אני רזה כבר(:
אני רזה כבר(:
עובדים על זה
לצערי אני רזה שחיפית
כע יום יבוא אני היה רזה
אנונימי
כן
אני רזה
כן
אני שוקל 41 ו1.71 ואני מקבל טונות של הערות על הרזון שיש לי בגלל גנטיקה
אז האמת שלא
אבל עכשיו אני מתחיל לפתח מסת שריר וללכת לחדר כושר עם תוכנית סדירה, במקום להתבכיין על זה כמו שעשיתי רוב חיי
אז האמת שלא
אבל עכשיו אני מתחיל לפתח מסת שריר וללכת לחדר כושר עם תוכנית סדירה, במקום להתבכיין על זה כמו שעשיתי רוב חיי
באותו הנושא: