6 תשובות
אחי גם לי היה ואני סופר מצטער שלא ניסיתי כלום. אני אומר לך על זה במקרה הכי גרוע לא תצליח לא קרה כלום
שואל השאלה:
סבבה תודה על התמיכה
אנונימי
לכולם יש את פייז הזה תשחרר זה לא יקרה