4 תשובות
תמיד זה קורה לי לא יודעת למב
זה אמור להיות ככה.
פשוט מוציאים ומכניסים שוב מהתחלה
זה תמיד קורה בגלל שאין זרימה של הדם שהיא מורידה לת את הלק אז את בתנועה קבועה והדם לא זורם אז זה שרוף ממש בציפורן ששמעם במכונה פעם הבאה תכניסי לכמה שניות הראשונות ואז תוציאי תנערי את היידים שהדם יזרום שוב ותכניסי ותגידי לה שככה אמרו לך ובטח היא תדע את זה כבר