6 תשובות
אז את תכירי
התחלות חדשות זה מאתגר.. תתייחסי לזה כאל הזדמנות להכיר אנשים חדשים, מקומות חדשים..
בהצלחה!!
בהצלחה!!
שואל השאלה:
אין לי איך
רק בתחילת הלימודים
השכנים שיהיו לי מבוגרים בלי ילדים בגילי
ועם חברות אוכל להפגש רק פעם בשבועים.
אין לי איך
רק בתחילת הלימודים
השכנים שיהיו לי מבוגרים בלי ילדים בגילי
ועם חברות אוכל להפגש רק פעם בשבועים.
אנונימית
אז יהיה לך המון זמן להשקיע בתחביבים.. מה את אוהבת לעשות?
שואל השאלה:
את האמת שאין משהו מיוחד אני מתאמנת אבל זה הכל
את האמת שאין משהו מיוחד אני מתאמנת אבל זה הכל
אנונימית
אולי הגיע הזמן למצוא תחביב חדש? אוסף? ציור? פיסול? קריאה? גננות?
יהיה לך המון זמן להשקיע באימונים..
יהיה לך המון זמן להשקיע באימונים..
באותו הנושא: