2 תשובות
אני תמיד חוזרת לענות על שאלות שהמורה כבר נתנה פעם
הו זה ממש קל למדנו את זה מחצית קודמת, יש לי את *כל* החומר מפורט, אם את צריכה :)
ופשוט לדעתי תקראי את מה שהמורה כתבה תסכמי במילים שלך, ואז תבחני את עצמך כל פעם, תגידי מה שאת זוכרת ומה שלא תעבדי עליו יותר :).
ופשוט לדעתי תקראי את מה שהמורה כתבה תסכמי במילים שלך, ואז תבחני את עצמך כל פעם, תגידי מה שאת זוכרת ומה שלא תעבדי עליו יותר :).
באותו הנושא: