10 תשובות
וויי זה קורה לי גםם זה ממש מבלבל ומפחידד
זה בטח חלום צלול, תקראי על זה ממליץ (:
כן לגיטימי
היה לי היום חלום אחלה, ועוד כשחלמתי אמרתי לעצמי 'איזה כיף שזה לא חלום', וכעבור מתקפת טאור שחלמתי התעוררתי :/
שואל השאלה:
אני יודעת מה זה חלום צלול אבל איך זה מתקשר?
אנונימית
זה סוג של חלום שהוא כמו מציאות ולדעתי זה בדיוק מה שאמרת פה
שואל השאלה:
לא בהכרח ^ בחלומות צלולים אתה יכול לעוף או כל דבר שתרצה
אנונימית
נכון יש עוד הרבה סוגים.
כן זה לגיטימי...
פעם חלמתי שהקראש מתחיל לדבר איתי ולהתעניין בי וכשהתעוררתי באתי שמחה לבית ספר ואז לא הבנתי מה קרה ולמה הוא לא מדבר איתי וכמעט שאלתי אותו למה הפסקנו לדבר
עד שנזכרתי שזה היה חלום
נראה לי שזה חלום צלול, שבו את ערה ומודעת לזה ואת יכולה לעשות דברים וזה נראה די אמתי למרות שזה רק חלום. יש אפשרות