8 תשובות
זה לא עובד, זה רק גורם לאדמומיות.
אל תעשי את זה, זה עושה כוויות קור.
אל תעשי את זה.
זה לא טוב לפנים.
אל תעשי את זה!
זה עושה כיוויות קור וזה רק יראה יותר גרוע
פעם שהיו לי עשיתי את זה מלא וזה החמיר עד כדי שהלכנו לקחת כדורים
עושה צלקת!! ממש לא מומלץ, עדיף לקנות קרם פנים טוב
וואו לא
אומייגד^^