4 תשובות
החיוך שלך יפה כפי שהוא, את לא צרחכה ללכת אחרי כל מיני דברים שאומרים 'ככה נראת האישה המושלמת' פשוט תשמחי שיש לך קאצ' בחיוך שלך.
את מושכת צד אחד של הפה, וזה אחלה, תרגישי שלמה
שואל השאלה:
אני לא מושכת צד אחד.. אני מחייכת רגיל וזה יוצא ככה
אני לא מושכת צד אחד.. אני מחייכת רגיל וזה יוצא ככה
אנונימית
אי אפשר לשנות.. החיוך שלך יפה אני לא יודעת מה את רוצה)):
באותו הנושא: