6 תשובות
מאוד.
זה ממש טוב. כל הכבוד.
נופ.
אבל זה רק כי ירדתי מ5.. אם הייתי ב4 מלכתחילה כנראה שהייתי שמחה עם זה בערך.
אבל זה רק כי ירדתי מ5.. אם הייתי ב4 מלכתחילה כנראה שהייתי שמחה עם זה בערך.
לא
לא מספיק לי 80 כי אני יכולה יותר..היה לי 100
לא מספיק לי 80 כי אני יכולה יותר..היה לי 100
הייתי שמחה לעובר
בתחילת שנה קיבלתי 0 במבחן ב4 יח"ל
בתחילת שנה קיבלתי 0 במבחן ב4 יח"ל
באותו הנושא: