2 תשובות
זה עולה לכסף לחנייה לא לפי כמות אדם.
מקווה שעזרתי ואם כן תפרגן באיזה פרח...
מקווה שעזרתי ואם כן תפרגן באיזה פרח...
אני הייתי וכן מעל גיל 12... החוף עצמו לא כזה נוח אבל הים סבבה
באותו הנושא: