5 תשובות
מניחה שלא רק את אבל זה משעמם אותי אישית :-/
אם הייתי עובר שם הייתי מפחד ממך
אם רק היה לי זמן..;-)
אם היה לי זמן פניי לזה ולא היו לי תחביבים, אבל אין לי אפילו מקום לשהת בחוץ ולנוח.
לא רק את, אבל אני אישית לא
לא רק את, אבל אני אישית לא
לא רק את((:
אנונימית
באותו הנושא: