5 תשובות
מניחה שלא רק את אבל זה משעמם אותי אישית :-/
אם הייתי עובר שם הייתי מפחד ממך
אם רק היה לי זמן..;-)
אם היה לי זמן פניי לזה ולא היו לי תחביבים, אבל אין לי אפילו מקום לשהת בחוץ ולנוח.
לא רק את, אבל אני אישית לא
לא רק את((:
אנונימית