למה התנאי של מגמת פיזיקה הוא לקבל ציון מסוים במתמטיקה שכולל גם גאומטריה וגם אלגברה כשבפיזיקה יש רק גאומטריה ובטח שלא
מה שאנחנו עושים בגאומטריה, חפיפות והוכחות של צורות..?? זה לא פייר שאם אני מקבלת מאה באלגברה גאומטריה מה שיהרוס לי שזה לא קשור כי פיזיקה זה חישובים וחשיבה.. למה זה ככה? צריך לשנות את זה לדעתכם?