התחברות הרשמה

למה התנאי של מגמת פיזיקה הוא לקבל ציון מסוים במתמטיקה שכולל גם גאומטריה וגם אלגברה כשבפיזיקה יש רק גאומטריה ובטח שלא

מה שאנחנו עושים בגאומטריה, חפיפות והוכחות של צורות..??
זה לא פייר שאם אני מקבלת מאה באלגברה גאומטריה מה שיהרוס לי שזה לא קשור כי פיזיקה זה חישובים וחשיבה..
למה זה ככה? צריך לשנות את זה לדעתכם?
14 במאי 2019, 14:15
פיזיקהמגמותאלגברהגאומטריהתנאי קבלה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איזה מגמה הייתם בוחרים, פיזיקה שזה די משעמם אבל קל והציונים גבוהים או ביולוגיה שזה מעניין יותר אבל הציונים שלי ממוצעים
מה עדיף? מגמת כימיה או מגמת פיזיקה?
אפשר הסבר על מגמת פיזיקה אני צריך לבחור מגמה פיזיקה או ביולוגיה ולביולגיה אני ממש מתחבר אבל אין לזה יתרון זה משאמרו לי
מקבלים להייטק עם ציון טוב ב4 יחל מתמטיקה ומגמת פיזיקה/ מדעי המחשב?
מה עדיף לי לבחור מגמת פיזיקה או ביולוגיה?
מה מצריך יותר השקעה - מגמת הנדסת תוכנה או מגמת פיזיקה?
איזה ציון סופי צריך כדי להתקבל למגמה בפיזיקה?
מה יותר קשה מגמת פיזיקה או ביולוגיה או כימיה?
מגמת פיזיקה זה קשה?
מה התנאים לקבלה למגמת ביולוגיה?
אני יכולה ללמוד בתיכון במגמת רפואה ופיזיקה או במגמת פיזיקה וכימיה, מה לדעתכם עדיף?