8 תשובות
לא אהבתי
סביר
אני לא מתה על סופרג'וניור
המנגינה יפה .
עריכה : למה הבנים שם עונדים עגילים ?
עריכה : למה הבנים שם עונדים עגילים ?
בחיים לא ראית בנים עם עגילים?^
אנונימית
ראיתי אבל העגילים שלהם ארוכים כאלה וזה נראה קצת מוזר ולא קשור כזה ...
בופ אחר בופ, למרות שזה כבר ישן.
הדבר היחידי אני לא מבינה מה יש לסופר גוניור בלעשות קולאבים עם ספרדים אבל זה בהחלט בופ
הדבר היחידי אני לא מבינה מה יש לסופר גוניור בלעשות קולאבים עם ספרדים אבל זה בהחלט בופ
לא אהבתי שהם התחילו להכניס את ההשפעה הלטינית למוזיקה שלהם
באותו הנושא: