8 תשובות
הזייה
תהנה אז
חחח אם זה מה שעושה לך טוב..
לא
אנונימי
זה משהו שאני באופן אישי בכלל לא מבינה, אבל אתה לא פוגע באף אחד.. אז מה שעושה לך טוב.
איך אני רואה שזה הולך להיכנס לחמות..
נורא ?
אני לובש קבוע, זה גם שימושי וגם כיף.
כל עוד זה לא מפריע, מה נורא בזה ?