9 תשובות
1. אתה עונה הרבה מאנונימי.
2. אתה עונה על שאלות ישנות או שאלות שחילקו בהן כבר את כל הפרחים.
3. התשובות שלך לא מועילות (?)
ויכולות להיות עוד סיבות.
כן .. לא כולם נותנים פרחים כי לכל שאלה יש רק חמש פרחים..
עניתי על איזה 3000 ויש לי רק 700 ומשהו
כנראה שהתשובות שלך לא עוזרות, או ענית אחרי שהסתיימו לשואל השאלה קמות הפרחים
כי יש אנשים !! גם אצלי ככה
שואל השאלה:
התשובות שאני עונה כן מועילות.
אנונימי
אם אתה עונה מאנונימי אתה לא מקבל את הפרח
ככה שאולי הרוב מאנונימי
כי לא קיבלת פרח על כל תשובה שלך.
מה אני אגיד?