12 תשובות
למה את לא יכולה? ולא משלימים עם זה, נלחמים.
שואל השאלה:
נמאס לי להילחם כבר שנתיים בזמן שאנשים עושים עם החיים שלהם דברים ואני תקועה בבית^
ובגלל רפואי, אלרגיות בעיקר
נמאס לי להילחם כבר שנתיים בזמן שאנשים עושים עם החיים שלהם דברים ואני תקועה בבית^
ובגלל רפואי, אלרגיות בעיקר
אנונימית
אני לא הייתי אמורה להתגייס גם ונלחמתי ובסוף התגייסתי. אם זו בעיה בריאותית, תשלחי להם מסמכים ותבקשי ועדה רפואית. אם זה נפשי, לכי לפסיכיאטר שיוצא אישורים שאת בסדר.
אני לא הצלחתי להשלים עם זה בכלל. זה היה הדבר הכי קשה שאמרו לי.
אני לא הצלחתי להשלים עם זה בכלל. זה היה הדבר הכי קשה שאמרו לי.
שואל השאלה:
שלחתי להם ככ הרבה מסמכים והייתי בככ הרבה זימונים
הם לא מוכנים לגייס אותי אבל גם לא לשחרר כי ההיגיון
אבל אני יודעת שבסוף הם ישחררו
ואני יודעת שמבחינה רפואית אני לא מתאימה לצבא
שלחתי להם ככ הרבה מסמכים והייתי בככ הרבה זימונים
הם לא מוכנים לגייס אותי אבל גם לא לשחרר כי ההיגיון
אבל אני יודעת שבסוף הם ישחררו
ואני יודעת שמבחינה רפואית אני לא מתאימה לצבא
אנונימית
למה, אם יורשה לי לשאול? משהו ספציפי?
שואל השאלה:
יש לי הרבה סעיפים שהוציאו אותי אוטומטית מהמסלול שהייתי אמורה להיות בו אבל הסיבה העיקרית זה אלרגיות למזון
יש לי הרבה סעיפים שהוציאו אותי אוטומטית מהמסלול שהייתי אמורה להיות בו אבל הסיבה העיקרית זה אלרגיות למזון
אנונימית
אה... זה הגיוני לחלוטין. חבר טוב של ידידה מהטירונות התגייס עם אלרגיה חמורה לבוטנים ולבסוף נפטר מהתקף אלרגיה.
^הוא הוריד את המכנס כאילו?
שואל השאלה:
אומייגד זה היה ב2015? כי אם כן אז אני מכירה את המקרה
זה נורא
אבל אני באמת חושבת שאוכל לתרום וחבל לי שבגלל אוכל נדפקתי ככה
אומייגד זה היה ב2015? כי אם כן אז אני מכירה את המקרה
זה נורא
אבל אני באמת חושבת שאוכל לתרום וחבל לי שבגלל אוכל נדפקתי ככה
אנונימית
היא לא פירטה לי מתי הכל קרה. אבל יש סיכוי.
באמת לא ידעתי שאם שוחרים יש סיכוי לא לגייס
אני שוחרת בעצמי
אני שוחרת בעצמי
שואל השאלה:
אני מכירה כמה שיש להם פרופיל 45 שהוציא אותם מהמערך הטכני
אפשר לצאת במקרים כאלו
אני מכירה כמה שיש להם פרופיל 45 שהוציא אותם מהמערך הטכני
אפשר לצאת במקרים כאלו
אנונימית
באותו הנושא: