התחברות
הרשמה
אוף יש לי רק עוד חודש לימודים , זה הרבה נכון ?*מרכלים עלי בשכבה ורק עלי לרעה כשאני איתם בכיתה , ולא מדברים איתי בכלל
13 במאי 2019, 19:28
כיתה
נושאים לשיחה
גיל 15
תשובה אחת
שואל השאלה:
איך בקטנה?
זה הרבה ימים
אנונימית
באותו הנושא:
למה כל כך הרבה אנשים מרכלים עלי?
זה נכון שיש מצב (קלוש) אבל יש מצב שנתחיל לימודים רק בחודש דצמבר?
למה מרכלים עליי הרבה?
זה נכון שמתחילים לימודים ב3.9?
אין לימודים לבאר שבע, נכון?
אבא שלי אמר שבחודש הראשון של הלימודים לומדים רק שבוע וחצי כי יש חגים,זה נכון?
אני מרוויח חודש אחד 12 אלף וחודש אחר 8, נכון זה מעצבן? פשוט יש חודשים עם הרבה פחות עבודה.
22 אלף בחודש למשפחה זה הרבה נכון?
עוד חודש מתגייסת לצבא.. שמעתי שאם מתחילים לימודים ניתן לצאת מהמסגרת האם זה נכון?
נכון לפני כל תחילת שנת לימודים אתם אומרים לעצמכם שהשנה תשקיעו?
חח אשכרה שלושה חודשים לסיום לימודים