4 תשובות
אנחנו עושים מדורה אחת לכל הקיבוץ:)
קיבוצניקיך נהנים יותר ביי.
קיבוצניקיך נהנים יותר ביי.
שואל השאלה:
נכון גם אסור להכניס עץ צבוע או מצופה בלקה
נכון גם אסור להכניס עץ צבוע או מצופה בלקה
אנונימית
מסכימה
אני בכלל לא מתכוונת להדליק מדורה, אולי משהו קטן לצליית מרשמלו.
אני בכלל לא מתכוונת להדליק מדורה, אולי משהו קטן לצליית מרשמלו.
כדאי. גם אנשים לא תמיד מכניסים עץ רגיל שנה שעברה כיתה מעלי הכניסו קרטונים שולחנות לא מעץ מלא שפחות מזהם. אלא יותר.
באותו הנושא: