5 תשובות
אני מכיר את הבית ספר יש לי חברים שם, והם לא מרוצים.
בכללי גם אני לא ממליץ לאף אחד ללכת לעתיד
בכללי גם אני לא ממליץ לאף אחד ללכת לעתיד
נכון שמעתי הרבה אנשים אומרים שזה בית ספר גרוע אבל לא שאלתי למה או משהו
שואל השאלה:
וזה לא בכוונתי
וזה לא בכוונתי
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר שתעני ?
אפשר שתעני ?
אנונימית
זה די מזלזל
באותו הנושא: