24 תשובות
אני
איזה טיפים כבר אפשר לתת
באיזה שפה את עושה?
שואל השאלה:
c#, אמרו שחייב לרשום טענת כניסה ויציאה בכל פעולה שרושמים
אנונימית
נכון חייב
שואל השאלה:
כאילו נגיד : הפעולה מקבלת ..... ומחזירה ....?
אנונימית
כן בדיוק
שואל השאלה:
אני לחוצה מהבגרות כי אין מועד ב
אנונימית
גם אני לחוץ ממש והגישו אותי על 50
אבל מזל שיש לי 90 ב30 אחוז אז יש לי 27 נקודות כבר וכדי לעבור את הבגרות הזאת אני צריך 30 ומשהו
שואל השאלה:
אותי על 70 ואני לא יודעת כלום, אבל ה30% 100 אז זה יציל
חייב לרשום main בפעולה כלשהי שרושמים?
אנונימית
לא חייב
שואל השאלה:
אני שונאת את המקצוע הזה
אנונימית
שמעי ... לא להלחץ יש לך חומר פתוח ,שימי לב שגם אם את לא יודעת משו אז גם כותרת של תכנית מעלה ,תכתבי כל מה שאת יודעת . יש את הפרויקט של ה30 אחוז שמעלה כמעט תמיד... זהו,בהצלחהה
שואל השאלה:
ספיידר וומן נראה לך שיהיה קשה? שנה שעברה היה קל
אנונימית
שמעי אין לדעת ,2017 היה קשה ברמה מטורפת ו2018 היה קל בטירוף...אני לא חושבת שהם יחזרו על 2 הרמות האלה לדעתי יהיה משו בינוני שתואם את היכולות שאמורות להיות לכם...שמעתי שמישהי אמרה שהם במגמה להקשות אבל זה חארטה משרד החינוך אף פעם לא במגמה כזו
אני ניגשת וגם אני די לחוצה. הטיפ הכי חשוב שיש לי לתת לך הינו לנסות להירגע- לחץ מן הלא נודע לגיטימי וטבעי אך בד בבד עשוי לשתק ולהקפיא. כשתראי את הבחינה- קחי נשימה עמוקה ותעלעלי בה, ראי אלו שאלות את מעוניינת לפתור וסדרי את המחשבה. הקפידי לא לשכוח טענת כניסה ויציאה, אני אישית שכחתי בכל המבחנים במרוצת כל יא. בהצלחה יקירה, את לא היחידה שהמעמד הזה מלחיץ אותה. יהיה בסדר!
מוזמנת גם לשלוח לי הודעה בפרטי על הדרך :) נגרע מהלחץ אחת של השנייה
יש לפחות אני לא הלחוצה היחידה (:
הטיפים שלי:
*שימי לב מתי זה רקורסיבי ומתי לא (מונה, סכום..)
*לפני כל פעולה שאת כותבת תסדרי לעצמך בשלבים מה את הולכת לעשות לפני.
*אם את ממש רוצה- תכתבי את השלבים על הדף בצד, ככה הבוחן ידע מה כתבת ולא יתעצבן שהוא צריך להתחיל להבין למה התכוון המשורר.
*בשבילך ובשביל הבוחן, תמיד תעשי סוגריים מסולסלות, בסגירה תכתבי של מה הסגירה בשני סלאשים של תיעוד.
*אם את רואה שאת לא מצליחה לחשוב על משהו הגיוני שיפתור את זה, תפתחי את הבעיה לפעולות עזר, אפילו כאלה שכבר יש לך.
*אם יש לך זמן, תדפיסי את הפעולות עזר ותסדרי לפי מבני נתונים (פעולות של עצים, פעולות של תורים..)
*תכיני סיכום של כל הדברים הראשונים כמו פעולות מתמטיות, רנדום וכו' . יחסוך לך זמן לדפדף בין כל הספרים.
זהו בינתיים :) שיהיה לנו בהצלחה 3>
בהצלחה לכם !
לי הבגרות שנה הבאה..
אני חושב שהכי חשוב זה להתחיל מפרקים ראשון שני ורביעי
הם הכי קלים, אחריהם את יכולה לעשות את פרק שלישי ולקוות לטוב
יותר מזה אין לי מה להגיד לך
פעולות חישוביות זה באמת חשוב לזכור, שורש ורנדום וכו'
ולא לשכוח כשעושים רשימה מקושרת ליצור משתנה גם לחולייה האחרונה!!
עשיתי את הבגרות כבר..... לא כל כך יודע איך לעזור... יותר הייתי בתכנות....
אני יכול לעזור ב:
lua
lua c
lua c+
html
system coding
building codes
שימו לב שיש הבדל בין מדעי המחשב ב (בסוף 205 ) למדעי המחשב רגיל (בסוף 891)
אני
למישהו יש קישור לחומר פתוח כלשהו שכדאי להביא?