3 תשובות
כן אפשר
רק מחורף של שנה הבאה
תלוי איזה מקצועות את צריכה להשלים. מתמטיקה ואנגלית את יכולה לעשות ביולי, ואת כל מקצועות החובה אם אני לא טועה יש מועד חורף. לגבי מקצועות בחירה לא נראה לי, כי הם בדרך כלל רק פעם בשנה (בקיץ).
מתי את מתגייסת? אם את מתגייסת בסביבות מרץ אז את יכולה לעשות מועד חורף ואם את עושה דח"ש אז בכלל יש מצב.
אנונימית