14 תשובות
שואל השאלה:
אחרי בצפר..
אחרי בצפר..
אנונימית
תבקשי
שואל השאלה:
מה להגיד? זה לא יהיה מזור? בטח חב4ות שלי יסצכלו עלי מוזר אין להם מושג שהוא הקראש..
מה להגיד? זה לא יהיה מזור? בטח חב4ות שלי יסצכלו עלי מוזר אין להם מושג שהוא הקראש..
אנונימית
תגידי לו היי אנחנו באותו דרך לבית יש מצב אתה לוקח אותי על האופניים ולחברות שלך תגידי שזה רק טרמפ
שואל השאלה:
ובזמן שהוא כאילו נוסע נדבר כזה? ואם הוא לא בא באופניין לשאול אותו אם באלו לחזור באוטובוס ביחד?
ובזמן שהוא כאילו נוסע נדבר כזה? ואם הוא לא בא באופניין לשאול אותו אם באלו לחזור באוטובוס ביחד?
אנונימית
עם הוא לא בא עם אופניים אז באוטובוס ובזמן שאתם הולכים תנסי לדבר איתו
שואל השאלה:
אז פשוט להגיד לו היי אני יכולה לנסוע איתך?
אז פשוט להגיד לו היי אני יכולה לנסוע איתך?
אנונימית
תגידי לו היי אנחנו באותה דרך לבית באלך ללכת ביחד
שואל השאלה:
יאו תודה
יאו תודה
אנונימית
זה קל להגיד את זה בתגובות ולהגיד מה לעשות אבל קשה לעשות את זה במציאות
מה בעיה לעשות אתזה במציאות?
תעדכניי
תנסי להגיד לו כזה וואי אין לי כוח ללכת עכשיו עד הבית נראלי אנחנו באותה דרך יש מצב אתה מסיע אותי?
באותו הנושא: