5 תשובות
אתם ידידים למה שתתנשקו סתם ככה אולי יש בינכם משיכה תשאל תבדוק
וואוו אחי מלא זמן אתם מכירים , מתנשקים , וידידים . כנראה יש ביניכם משיכה . תדבר איתה על זה . לא הגיוני שאתם ידידים ומתנשקים . לכו על זוגיות (איכס זוגיות)...
אנונימית
בעייני זה לא מוסרי , כנראה אתם נמשכים זה לזה ואתם צריכים לדבר על זה, להתנשק ככה סתם נראה בעייני לא בסדר.
תנסו לברר ולדבר ביניכם
שואל השאלה:
אנחנו ידידים
אנונימי
אתם ידידים אז כיאלו לא (?)