4 תשובות
גם לי יש את זה,פסיכולוג יעזור לך
שואל השאלה:
אז איך אני יחזור ללימודים? מה אני יכולה לעשות? הריי הוא לא יוכל להוציא אותי מזה תוך שנייה
אנונימית
יש לי אגרופוביה אבל בצורה שונה, אני לא יכול להיות במקומות מאוכלסים מדי או לא מאוכלסים בכלל, זאת אומרת אני לא יכול ללכת להופעות או לטבע, זה עושה לי רע
ברור,אבל אחרי כמה פגישות זה כבר ישתפר לך משמעותית,מה שעוזר לי זה שאבא שלי מלווה אותי לפעמים עד סוף השביל ומרגיע אותי,היום אני כבר יוצא לבד בלי פחד ובלי כלום, פעם לא יכלתי לעבור תדלת