4 תשובות
אבל את יכולה בתוך כל זה למצוא נקודות של אור ולשמוח מזה
אנונימית
להיות מאושר זה לא להיות שמח כל הזמן, זה שאת אומרת שהכאב בוחר בך זה כאילו להגיד , העולם דפוק מראש אז גם אני

זה לא משנה מה קורה לך, זה משנה איך את מתמודדת עם מה שקורה לך, ואם את רואה חוויות קשות כהזדמנות ללימוד ושיפור עצמי אז זה לבוא בגישה חיובית יותר וזה כבר משהו
אנונימית
להיות מאושר זה לא בחירה אבל למצוא את מה שעושה אותך מאושרת בדברים מסוימים זה בחירה
את לא יכולה לבחור להיות מאושרת, אבל את יכולה לבחור מה תעשי בחייך שיעשה לך טוב.
הכוונה כמובן לחייך הבוגרים, במה תרצי לעסוק, איפה תרצי לגור, מה החיים האידיאלים לדעתך מבחינת זוגיות, ילדים וכו'.
כרגע זה קצת פחות מתאפשר, כי את כנראה נמצאת בתוך מסגרת שבה את לא עושה בדיוק מה שאת רוצה אוהבת...
אבל בעתיד את תוכלי לעשות מה שאת אוהבת, תוכלי לשלוט בחיים שלך, וכתוצאה מכך אני מאמינה שתוכלי להפוך את עצמך למאושרת.