6 תשובות
ביישנים אולי
מתביישים כנראה
מביך אותם
לא חושבת שיש קשר למין, זה לכל אדם.
זה קשור לאופי של כל אחד, בכל מקרה רגשות זה לא דבר שקל לדבר עליהם מהחשש שישפטו אותם וכו'
בגלל מוסכמויות חברתיות
לגברים לא קשה לומר מה הם מרגישים, לא לגברים שאני מכיר
אנונימי