3 תשובות
יש במפקדה בנות אבל לרב לא נמצאים עם המפקדה רק באימונים.. אין ממש הרבה בנות שם אגב
יש בנות בבסיס, אבל אין בנות בהכשרה.
בבסיס הכוונה לתומכות לחימה- משקיות ת"ש, משקיות חינוך, אפסנאיות כמו שרשמו למעלה וכ'ו.
בתפקידי לוחמה של גבעתי/ גולני אין בנות.
אני חושבת שיש בסיסים עם בנות. חברה שלי משרתת בתור אפסנאית בגולני.