התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני בשמנתי בחג הזה (עצמאות) ואני ממש רוצה להרזות. כי קיץ ואני לא שמנה בכללי (המשך למטה)
איך אני מרזה עכשיו??
11 במאי 2019, 23:06
מה לעשות
ירידה במשקל
3 תשובות
תבני לעצמך תפריט עם פחות קלוריות ותעשי כושר בהצלחה (=
T
Tehila676
ספורט
-
-EDEN
אוכלת בריא ועושה ספורט
Angel ❤
באותו הנושא:
אני לא יוצאת היום בעצמאות ואני מרגישה רע איך להפסיק להרגיש ככה?
מאוד שמנתי בחודש האחרון ואני לא מרגישה שלמה עם עצמי.
אני עושה רוטב שמנת לפסטה, באיזה שמנת כדאי להשתמש, שמנת להקצפה או שמנת לבישול?
אפשר להשתמש בשמנת לבישול במקום שמנת מתוקה לרוטב שמנת עם פטריות?
אין לי חברים לצאת איתם ביום העצמאות ואני מרגישה בודדה.. מה לעשות?
לבן זה כמו שמנת?פשוט אין לי שמנת ואני מנסה להכין פסטה
נגמרה לי השמנת מתוקה להקצפה ואני עושה קצפת לעוגה, אני יכולה לקחת שמנת לבישול במקום?
יש משהו יותר מבאס מזה שאומרים לך ששמנת את מרגישה ששמנת ואז את בודקת ורואה שירדת?
אני מרגישה שאני משתגעת אני לא יודעת מה ללבוש ליום העצמאות
מה דעתכם- פסטה ברוטב שמנת או ברוטב שמנת ופסטו?
אני מרגישה רע מאוד עם עצמי ללכת היום בערב בעצמאות לחגוג עם חברות.. פשוט מוזר לי כי כל היום בכיתי על החיילים ואני עדיין