7 תשובות
תרגעי אני יכול להבין אותו, תני לו ספייס הוא לא חייב להיות דבוק אלייך
תרגעי....
נשמע שסתם הוא עסוק. אל תקחי קשה, נראה שהוא אוהב אותך
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אנחנו שבועיים ביחד ויש לנו קשר לא רגיל בכלל , בדייט הראשון הכל זרם באופן מושלם ומאז התחלנו פשוט להתחבר בקצב מטורף , אתמןל נפגשנו בפעם השלישית והתחרמנו אבל לא שכבנו , יש מצב שזה הוריד לו שהתחרמנו? אין לי מושג מה לחשוב כבר . הוא הראה לי מלא יחס וחום ואהבה עד לפני אתמול , ופתאום הוא נהיה קר ויבש ועונה בדילאי והלב שלי באמת מרגיש כמו בשריפה
אנונימית
לא מאמי.
פשוט שחררי ממנו קצת, הכל טוב
אנונימית
אולי הוא עסוק, אל תציקי לו זה מוריד יותר...
תקשיבי נשמה, הגזמת .. "כל העולם קורס לי" ..
אני לא אמור להגלות לך. אבל אתם בהתחלה אז הוא מהגברים המניאקים שמכנסים "עיניין" ומסננים כדי שזה יעלה לך . והנה מצליח לו. תתאשתי, שתי מים קרים ותמשיכי כרגיל. ביג דיל . תעני לו גם בדיאלי וץסנני
אל תעשי לו בחזרה, זה ילדותי פשוט תשחררי טיפה אל תתרגשי