5 תשובות
כן זה מזעזע תזרוק את האוזניות לפח אי אפשר לשרוד
כן גם לי זה ככה
חחnח פעם היו לי מלא אוזניות ככה ותמיד בנסיעות ארוכות הייתי יושב בפוזה מוזרה כדי שזה ישאר ככה
כן מכירה וואי מעצבן
"מגעים"
זה מציק רצח
זה מציק רצח
אנונימי
באותו הנושא: