7 תשובות
זה יבוא במוקדם או מאוחר, באמת שאין לזה זמן. אם את מעוניינת במישהו ספציפי אז את יכולה לנסות להתחיל איתו, אל תפחדי
כן יש לי עצות
איירון מן מת
אנונימי
תיהי את וזה יבוא לבד אולי תנסי לדבר יותר עם בנים יותר להתחבר אליהם ..
אתה רוצה להיות חבר שלי?
תנשום את כן
תלקק את המרפק אם לא
תנשום את כן
תלקק את המרפק אם לא
את צריכה להתנהג בטבעיות ולתת לזה לבוא,האחד מחכה לך איפשהו.
אין לי הרבה עצות בדרך כלל דברים כאלה קוראים לבד אבל אני מאחל לך הצלחה
באותו הנושא: