8 תשובות
איזה באסה..
אני הייתי מסכימהה
אני הייתי מסכימהה
למה עשית את זה לעצמך
הייתי אומרת כןx600 פעמים
מפגרת מאוד
הקראש הציע לך ואחרי חצי שעה *את* נפרדת?
הקראש הציע לך ואחרי חצי שעה *את* נפרדת?
אנונימית
למה ?!?!?
הייתי שמחה וכמובן שאומרת שבסדר
הייתי כנראה בשוק של חיי בהתחלה כנראה מפקפקת שזה נכון ושואלת אותו אם הוא רציני או אם הוא צוחק עליי אבל בעיקר פשוט מחייכת ממש ובהלם כזה של לא יודעת מה לעשות עם החיים שלי יותר חח
אנונימית
כן
באותו הנושא: