8 תשובות
על הבית
החדר שלי, כי זה המקום האהוב עליי שאני מרגישה הכי בטוחה בו
שואל השאלה:
ובואו נגיד שאני פחות בקטע של לצלם את הבית/חדר שלי ולתלות בכניסה לבית ספר חח
אנונימית
אז הייתי עושה על הים
מאותה סיבה שכתבתי על החדר, פשוט זה במקום השני אחריו
אהה אם זה צילום זה משהו אחר , תנסי למצוא שדה עם פרחים או איזה פינה יפה באחת הגינות ליד הבית שלך
אני הייתי בוחרת ברחובות ביפן, הם נראים מדהים, וזה הדברים הכי אסטטים ויפים שבחיים ראיתי דרך המסך.
אני אצרף קישור עוד מעט
שואל השאלה:
זה חייב להיות משהו שלי שאני צילמתי.. ואני ירושלמית:/
אוף אין לי רעיון וגם צריך לפרט ממש
ובטח כולם יעשו דברים מרגשים כאלה עם פואנטה
אנונימית
אם את ירושלמית תעשי על הכותל
יש המון מה לפרט עליו
זה מקום מיוחד