6 תשובות
שואל השאלה:
תמשיכו לראות זה לא אותו דבר
תמשיכו לראות זה לא אותו דבר
אנונימית
הייתי על זה זה בphantasia land בגרמניה ובאמת שזה לא מפחיד זה סתם עושה סחרחורת...
שואל השאלה:
בדיוק
בדיוק
אנונימית
הם עושים את בישביל הריגוש זה מעלה את כל האדרנלין למעלה ואתה פשוט אייט
אנונימית
אמאלה בחיים לא הייתי עולה, אני פחדנית מידי בשביל זה
שואל השאלה:
לא אל תבינו אותי לא נכון, אני ממש אוהבת אקסטרים, אבל זה נראה לי כבר סחרחורת.. עזבו מפחיד, זה נראה באמת כאב ראש
לא אל תבינו אותי לא נכון, אני ממש אוהבת אקסטרים, אבל זה נראה לי כבר סחרחורת.. עזבו מפחיד, זה נראה באמת כאב ראש
אנונימית
באותו הנושא: