6 תשובות
שואל השאלה:
תמשיכו לראות זה לא אותו דבר
אנונימית
הייתי על זה זה בphantasia land בגרמניה ובאמת שזה לא מפחיד זה סתם עושה סחרחורת...
שואל השאלה:
בדיוק
אנונימית
הם עושים את בישביל הריגוש זה מעלה את כל האדרנלין למעלה ואתה פשוט אייט
אנונימית
אמאלה בחיים לא הייתי עולה, אני פחדנית מידי בשביל זה
שואל השאלה:
לא אל תבינו אותי לא נכון, אני ממש אוהבת אקסטרים, אבל זה נראה לי כבר סחרחורת.. עזבו מפחיד, זה נראה באמת כאב ראש
אנונימית