התחברות
הרשמה
אמאלה די אמאלה יצא לי מוגלה בהליקס וזה כואב ברמה מפחידה מה לעשות? (נראה כמו חצקון)
10 במאי 2019, 23:59
מוגלה
הליקס
תשובה אחת
אלכוהול לחיטוי
K
Kimchi
באותו הנושא:
אמאלה אמאלה אמאלה רציני זה לא ספאם
אמאלה אמאלה אמאלה
אמאלה אמאלה תיכנסו בא לי לקבור את עצמי איזה פדיחה מה אני עושה עכשיו עם עצמי..
אמאלה אמאלה אמאלה
אמאלה אמאלה אמאלה עזרהה
אמאלה אמאלה אמאלה פדיחה קשה אני לא יודע מה לעשות
אמאלה אמאלה אמאלה תצילו אותי
הצעתי לקראש שלי שנבלה ביחד מתישהו והוא סירב אמאלה): אמלה הלב שלי כואב מה אני עושה
אמאלה אמאלה אמאלה!
אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה בבקשה תיכנסו לאתר עברתי של התיאוריה, הוא נפרץ?
אמאלה אמאלה אמאלה איזה פדיחות מה אני עושה אמאלה