6 תשובות
אני בעד נעמה
היא אשכרה חכמה רצח
ויש לך טכניקת חשיבה
לא כמו שמחה היצורה שרק עושה פרצופים ודרמות
זה מה שמעניין אותך בחיימ
נעמה וליהיא
נעמה וליהיא
שמחה ממש מעצבנת חושבת היא מנהלת שם את העניינים
בעד נעמה וליהי
אנונימית
נעמה