10 תשובות
להיות איתי
אנונימי
ללכת לשיעורים בבית הכנסת
די אנונימי נמאסת
ומה גורם לך להרגיש שאת מתרחקת מהדת?
ומה גורם לך להרגיש שאת מתרחקת מהדת?
שואל השאלה:
כי בזמן האחרות אני רוצה להתחיל ללכת עם מכנסיים ונמאס לי ללמוד תנך
כי בזמן האחרות אני רוצה להתחיל ללכת עם מכנסיים ונמאס לי ללמוד תנך
אנונימית
בכל מקרה תעשי מה שאת אוהבת וגורם לך טוב
איך את דתיה אם את פה עכשיו .-.
שואל השאלה:
אבל זה מרגיש לי רע כשאני מתרחקת מהדת
אבל זה מרגיש לי רע כשאני מתרחקת מהדת
אנונימית
אז אם הדת עושה לך טוב, תלבשי חצאיות ותלמדי תנך
אל תתרחקי מהדת. אני מסורתי וגם התרחקתי ואני מנסה להתקרב לאט לאט לאלוקים. אני מתחיל בלנסות להניח תפילין, בקרוב אני מקווה שאני יתחיל לשמוע שיעורי תורה ולאט לאט. תעשי משהו בסגנון (לא להניח תפילין חחח)
שיעורי תורה. דיונים על הדת. סביבה שמתרכזת בלחזק אחד את השני .
באותו הנושא: