8 תשובות
הרבה לצערי
רק אחרי חצי בקבקוק יש משהו
לא יודעת
אני לא משתכרת כל-כך מהר אבל אם אני מערבבת משקאות אז אני יכולה גם אחרי 2-3 כוסות כבר להיות קצת שיכורה כזה טיפסי...
2 כוסות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תפרטו חחח.. איזה כוסות? של מעורבב?
אנונימית
אני משתכרת בקלות כי אני לא שותה יותר מבריזר וגם זה בקושי כי אני לא מתחברת בכלל לאלכוהול
חצי כוס יין ואני כבר על הריצפה.