5 תשובות
כל אחד ומה שהוא אוהב
אני חושבת שהכי יפה באמצע כזה בלי בטן עם תחת
יש כאלה שיחשבו הפוך ממני ויש כאלה שיחשבו משהו שונה לגמרי כל אחד ומה שהור חושב
אני חושבת שהכי יפה באמצע כזה בלי בטן עם תחת
יש כאלה שיחשבו הפוך ממני ויש כאלה שיחשבו משהו שונה לגמרי כל אחד ומה שהור חושב
אנשים אומרים את זה בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמם
אני חושב שזה בסדר גמור, פשוט היום אנשים כל כך אכזריים כלפי רזים, ויש סוג של 'אפליה מתקנת למלאים', לפי דעתי זה מטומטם.
שואל השאלה:
לגבי בן זוג יש לי :)
רק הקטע של הביטחון העצמי שלי
לגבי בן זוג יש לי :)
רק הקטע של הביטחון העצמי שלי
אנונימית
אני מאוד נמשך לרזות, לא שזה משנה למישהו אבל אני לא היחיד שאוהב רזות.
ויש כאלו שאוהבים מלאות +.
זה לא נראה לי מה שיפריע לך למצוא בן זוג אז אין לך בשביל מה להרגיש רע בגלל זה.
ויש כאלו שאוהבים מלאות +.
זה לא נראה לי מה שיפריע לך למצוא בן זוג אז אין לך בשביל מה להרגיש רע בגלל זה.
אנונימי
באותו הנושא: