אחרי כמה שבועות שאנחנו לא מדברים הוא שלח הודעה..מה להגיד לו?
הוא ואני רבנו בקטנה כי אני לא הייתי בעניין והוא כן ואני מאוהבת במישהו אחר והוא דפק לי כזה בכוונה בסוף "אני בכלל לא אהבתי אותך כנראה שזה היה אשלייה" ואז סיננתי ועברו כמה שבועות מאז והוא שלח לי "מה קורה?" מה לענות לו?