התחברות הרשמה

מה זה אומר שאנשים לפעמים כותבים בתגובות באינטרנט כמו ג'יבריש כזה?

כמו כחלאןגחר
10 במאי 2019, 16:39
כתיבהלשון עבריתמיליםמה זה    
2 תשובות
שמשעמם להם אז הם מחרבשים סתם
N
Noai
שהם נרגשים!
H
Hannaa
באותו הנושא:
מה השגיאה שהכי מעצבן אתכם שאנשים אומרים/כותבים?
אנשים כותבים פה הרבה פעמים ספאם, מה זה אומר?
ראיתי אנשים שכותבים לפעמים "tbt" מה זה אומר?
מה אומרים על אנשים שכותבים ביד שמאל?
פעם הסתכלתם מה אנשים כותבים בפתקים בכותל?
משגע אותי שאנשים אומרים/כותבים אותכם ולא אתכם
למה אנשים כותבים קיי מה זה אומר?
תנו לי משפטים שאומרים/רושמים/כותבים אומרים לאנשים שאתכזבתם מהם..
רק אני שונאת שאנשים עושים מינוסים לתשובות שאנשים כותבים למשל
למה אנשים כותבים ראשי תיבות ואז בסוגריים מה הם אומרים?
לפעמים שמעלים תנונה לפייסבוק או לאינסטגרם אז כותבים?g.n מה זה אומר?