5 תשובות
למה לא אכלת 3 ימים?
שואל השאלה:
כתבתי.. כי אני לא מרגישה טוב ולא מסוגלת לתפקד..
אנונימית
ואין לך עוד אף אחד איתך?
תנסי לקום לאט לאט ולכי לשטוף פנים
את יכולה אולי להזמין משהו?
תכיני לעצמך לפחות משהו לשתות, לא תהיה לך אנרגיה לתפקד ולא תצליחי להתאושש ככה...