2 תשובות
כי לא רוצים להגיש על ציונים נמוכים...
אנונימית
אצלי זה דווקא הפוך, לצערי..
מניחה שזה קל כדי שיוכלו להגיש אתכם על ציונים גבוהים
מניחה שזה קל כדי שיוכלו להגיש אתכם על ציונים גבוהים
באותו הנושא: