התחברות
הרשמה
מה דעתכם על השיר פתיחה/פתיח הזה ? -
קישור מצורף
10 במאי 2019, 11:22
2 תשובות
כל כך טוב וגם האנימה טובה
Oni
פחות אוהב את הפתיח אבל הסדרה זהאת מדהימה
L
LushIife