10 תשובות
אני קמתי בשש וחצי.
כי יש בית ספר
שואל השאלה:
אה אני לא לומד בשישי לול
מסיימת בית ספר היום (יב) לנצח
חוזרת מהבצפר גם אני לא למדתי היה לי מבחן
קמתי מעצמי
מתכונת בתנך... צריכה ללמוד
09:38 זה לא ככ מוקדם.
סתם שתדעי שזה לא חוקי לעבוד עד שעות מאוחרות כשזה בא על חשבון השכנים
בית ספר, לא יודעת למה באתי, שעתיים מבוטלות שעתיים 3 יח'"ל מתמטיקה (מיותר כי אני מאוד טובה בזה)
ושעה חינוך, היה עדיף לישון.
תקשיב זה לא כזה מוקדםxd
אבל בגלל שאתמול היה לי יום עמוס והייתי כלכך עייפה שהלכתי לישון בתשע