7 תשובות
לא לא לא עזוב את איך שזה מוציא אותך
הבנאדם בצד השני מסכן
הבנאדם בצד השני מסכן
כי זה תחושה לא נעימה פשוט
אה
אנונימית
אני לא הייתי אומרת
אל תעשה את זה תמיד תראה שאתה חזק לא חלש
אנונימי
יחשבו שאתה מסכן שאפחד לא רוצה אותך
עדיף שלא לדעתי.. אולי זה יוריד לו.. ולמה מסכן בדיוק?
אנונימית
באותו הנושא: