7 תשובות
על פי הידעת, מעל לארבעה חודשים זה התאהבות.
התאהבות זה יותר רציני מקראש..
התאהבות זה רגשות יותר עמוקים
התאהבות זה כשאת גם אוהבת את האופי שלו.
לדעתי התאהבות, זה גם כשהוא לא נמצא (או שלא ראית אותו הרבה זמן) את עדיין אוהבת אותו.
אנונימית
התאהבות זה אם את דואגת לקראש
והוא חשוב לך גם כשאת לא בסביבתו/סביבתה.
כשאת חושבת עליו ואכפת לך ממנו
והוא חשוב לך גם כשאת לא בסביבתו/סביבתה.
כשאת חושבת עליו ואכפת לך ממנו
התאהבות זה כשאת מתאהבת באופי..
באותו הנושא: